środa, 16 czerwca 2010

wymianka z motylem

Od Tereski otrzymałam takie oto cudności: mini-poncho, filcowy motyl, motyl spinka,motyle naklejki,słodkości, których części już nie ma ale o tym sza. Jak trafiła z rozmiarem poncha stanowi dla mnie tajemnicę. Tym miękkim cudem sprawiła radość nie tylko mnie ale i mojej córce. Córa miała takie oczy jak przymierzyła poncho ,że nie miałam siły jej odmówić. Zresztą fiolet to  jej ulubiony kolor teraz. Jutro wybiera się w nim do szkoły.Wymianką jestem zachwycona, bardzo Ci Teresko dziękuję !
Taaak, tylko muszę się zmobilizować i moje prace wymiankowe dokończyć bo termin się już zbliża.

5 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty dostałaś! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianki to fajna rzecz!
    Szkoda, że jakoś ja się nie zdecydowałam na żadną :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się organizuje wymiankę?? Świetna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianki to urocza sprawa:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń