czwartek, 16 maja 2013

co sobie wybrałam to dostałam czyli DZIĘKUJĘ ...


Bożence z blogu "szyć od zera" ,u której wygrałam bon na zakupy w wybranym przez siebie sklepie
oraz Monice ze sklepu "szmatka łatka", w którym to zakupy zrealizowałam. Pani Monika nie dość, że pokryła sama koszty przesyłki to jeszcze totalnie mnie zaskoczyła dodatkiem w postaci trzech szpul nici związanych wstążką ! Z pewnością się przydadzą !
Bożence dziękuję też za cierpliwość, bo długo trwał cały zakupowy proces. 
A wybrałam :
-kupon tkaniny , wybór był trudny, a ostatecznie córka zdecydowała, tkanina jest .... cudowna w       dotyku, delikatna, oj będzie stres przy krojeniu
- to białe coś to flizelina z klejem po obu stronach
- nożyczki, może to banalne ale w końcu będę miała super ostre i nie będę się męczyć przy krojeniu materiałów, natomiast małe zamówiłam z myślą, że może wrócę do haftu maszynowego....
 Baaardzo się cieszę z wygranej, bo znowu się okazało, że szczęście chodzi parami !!!
Dziękuję obu Paniom!

5 komentarzy:

  1. to nie pierwsza Twoja wygrana, jak się orientuję, masz farta, Kasik :)
    gratuluję i niech szczęście dalej Ci sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULUJĘ KOCHANA I podoba mi się materiał, który wybrałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak milo :) materiał piękny w Afryce takiego nie widziałam ;) a te nożyczki o la la pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń