wtorek, 30 października 2012

kartka i znaczki od Ani



Ania już drugi raz przysłała mi znaczki. Muszę powiedzieć,że w samą porę, bo właśnie trochę miałam wolnego miejsca w kopercie, w której zbiór znaczków z ostatnich miesięcy miałam wysłać do Zgromadzenia Misyjnego. Przyznam się, że znaczki są ciekawe i z przyjemnością je oglądnęłam.
Jako ciekawostkę podam, że przesyłka została wysłana 24, a ja ją otrzymałam 29 października. W takim tempie przez Atlantyk ! Szok !
Ania uradowała mnie też kartką. Po raz pierwszy taką dostałam i powiem, że jest bardzo radosna. W środku mieszka jeszcze sowa. Aniu, dziękuję !!!
Nadmienię, że Ania wykonuje kartki, a dochód z ich sprzedaży przeznacza dla Brajana, mieszkańca Limy.

1 komentarz:

  1. A dziekowac, dziekowac, ze kartka sie spodobala:)
    Raz jeszcze pozdrawiam halloweenowo:)
    BOOOOO!
    A jak jutro zapukasz do mnie to dostaniesz cukierki:)
    Trick or treat!

    OdpowiedzUsuń