poniedziałek, 20 kwietnia 2015

kolejny pierwszy raz czyli...

 uszyłam sobie torebkę, a właściwie spore torbiszcze

Tu prezentuję : front, przepikowane dno (2 warstwy: jeansu, flizeliny i płótna) i jeden bok, który w dolnej części na przednią kieszeń z jensów spełniającą funkcję: praktyczną- kieszeni, konstrukcyjną - usztywnia i estetyczną - zdobi


Tu środek : kieszonka na zamek - naszywana, z zakładkami dla objętości, a z drugiej strony mam kieszonki na chustki, długopis i telefon ( wypustka z podwinięcia spodni). Chciałam jasną podszewkę, bo dość już miałam szarych, czarnych i brązowych. A w jasnym wnętrzu lepiej się szuka - mam nadzieję !

 Tu tył i drugi bok oraz mocowanie ucha ( wzmocnienie to patka, która w spodniach była pod zamkiem). Bok ma kieszonkę z kawałka paska spodni.
             Ogólnie jestem z siebie bardzo dumna, bo szyłam bez wykroju. Po drugie, uszyłam coś dla siebie. Po trzecie to jest to w całości recykling, nie licząc flizeliny. Na torebkę "poszły":
- ok 98% ciemnych jensów
- ok 30 % jasnych jensów
- 100% babcinej zasłonki ( podszewka )
- 2 zamki, jeden ze spódnicy, która poszła na poszewki, drugi wypruty z bluzy, bo jego początek się zepsuł, a tu zaszyłam materiałów

12 komentarzy:

  1. Całkiem dobrze Ci wychodzą te pierwsze razy, zdolniacha z Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torbiszon! I wcale a wcale nie wygląda na pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo profesjonalnie! Pięknie uszyta, przemyślana i praktyczna. Niech się dobrze nosi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna torba! Wygląda bardzo profesjonalnie i podobają mi się te kieszonki jako ozdoby. Podszewka też super, że w kwiatki, fajny pomysł. Ciekawa jestem ile igieł połamałaś:)
    Cały czas pamiętam o Twojej poduszce z dżinsu, ale nie mam czasu na nic, a tak bym chciała taką uszyć!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka, wygląda bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torba - doskonale wygląda i jest bardzo starannie uszyta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super!!! Korzystałaś z jakiegoś kursu???

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem Kasiu wreszcie u ciebie - uwielbiam takie ogromne torbisjka - a twoja wyszłą ci superaśna - zmykam nadrabiać zaległości - buziaki ślę Mraii

    OdpowiedzUsuń
  9. Superaśna ta torba, bardzo superaśna!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń