wtorek, 1 lipca 2014

chwalę się i lawendowy drobiazg

ad 1
chwalę się nie moimi osiągnięciami ale córki - przytargała do domu pasiaste świadectwo, dyplomy i wyróżnienia oraz pięknie zdany egzamin gimnazjalny (język polski najlepiej w szkole, zresztą tylko 4 % uczniów w kraju zdało lepiej ). W zasadzie to cała klasa się wykazała : prawie 50% uczniów dostało świadectwa z paskiem / brakło 1 osoby/, egzamin gimnazjalny zdali po wyżej poziomu miejskiego, wojewódzkiego, ba nawet po wyżej średniej krajowej ! Tak ogłosiła pani dyrektor na zakończenie roku.
Jestem z dziecka bardzo dumna !!!
ad 2
Uszyłam kiedyś tam szyfonowy woreczek, z myślą, że może kiedyś na coś się przyda. Leżał, czekał, aż nadszedł jego dzień. Dorobiłam na szydełku wiązanie, pod nie wsunęłam świeżą lawendę, do środka wsypałam suszonej i już maleństwo do szuflady gotowe.

4 komentarze:

  1. Śliczny drobiazg :) Gratuluje zdolnej córci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysl na owe woreczki jest rewelacyjny.
    A co innego mozna zapakowac, zamiast lawendy, bo jej nie znosze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zdolnej córki. Woreczek świetny, bardzo fajne to wiązanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń