środa, 25 czerwca 2014

relacja z wymianki...

prywatnej z Małgosią z Żyrafowa. Przedmiotem wymiany z mojej strony była torba śniadaniowa/ torba na drobne zakupy, biała w kolorowe groszki. Taka w sam raz na lato. Do tego przykleiły się frywolitkowe drobiazgi, szydełkowe kwiatki, na które Małgosia ma już pomysły, serwetka szydełkowa, i woreczek z lawendą ozdobiony frywolnymi kwiatkami 3D /taką mam nadzieję.../


Ja z kolei otrzymałam WYJĄTKOWE, PRZEPIĘKNE, FANTASTYCZNE kartki!!!!


dla mojej mamy i dla mamy osobistego ślubnego

Nadal, patrząc na zdjęcia napawam się ich urodą. Zdjęcia są autorstwa Małgosi. Zresztą i ja otrzymałam osobista kartkę tylko dla mnie. Małgosiu pozwól, że ponownie wyrażę swój zachwyt dla Twojego kunsztu!!! Bardzo Ci dziękuję, że zgodziłaś się na taką wymianę towarową.

3 komentarze:

  1. Chyba obydwie strony wymianki zadowolone- karki śliczne, a torba bardzo urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu :) wszystko co przygotowałaś jest śliczne ! a karteczki od Małgosi też bardzo mi się podobają:) Jednym słowem udana wymianka !
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że jesteście zadowolone:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń