wtorek, 11 listopada 2014

jak zapakować prezent ślubny- moja odpowiedź

.
Na wstępie pragnę podziękować za głosy oddane pod poprzednim wpisem!!! Bardzo Wam dziękuję !
Ostatecznie moja wersja to:
- antyrama szklana 70x100
- zielony brystol
- celofan z metra
- karton z opakowania antyramy- ze względu na transport- ślub jest zamiejscowy
- rafia zielona i.....
- słoma kukurydziana- po raz pierwszy zastosowałam, myślę, że ciekawie wygląda
Całość swoje waży. W pakowaniu pomagał osobisty małżonek i córa za co im dziękuję.

13 komentarzy:

  1. Juz podziwiałam tą piękną serwete , ale teraz w takim eleganckim wydaniu po stokroc piękniejsza .

    OdpowiedzUsuń
  2. Naipierw poszłam poogladać serwetę, jest przepiękna, gratuluję zdolności. Co do opakowania to równiez jestem pod wrażeniem.....pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękny prezent, wiedziałam ,że antyrama wesponuje piękno tej serwety.. rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. serweta jest cudowna - wspaniłe prace wykonujesz kochana - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak znam życie, to serweta po wsze czasy zostanie w ramie. Kto by się odważył takie cudo używać i narażać na uszkodzenie/pochlapanie/zalanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pięknie, to był świetny pomysł z tą antyramą.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz powtórzę że wspaniały prezent,świetnie go zapakowałaś i podzielam tu zdanie Aty ,że w tej ramie już zostanie,ja bym zostawiła:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzdycham z zachwytu, tak jest to piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to gratulacje!! Opakowanie bardzo zacne!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiadomo czy odpakowywać czy nie :)

    OdpowiedzUsuń