poniedziałek, 15 grudnia 2014

wygrałam !


W masosolnie  taką oto niespodziankę :
- frywolitki, cieniutkimi nićmi plecione, po raz pierwszy czółenkowy wyrób macam, z ogromną przyjemnością i zachwytem !!!!
- frywolitkowe kolczyki w cudnie śliwkowym kolorze, wyjątkowe, brzmią delikatnie przez koralik w środku...
- torbę malowaną na zakupy, Ania utrafiła w mój gust rozmiarowy i fasonowy, uwielbiam takie torby do torebki, na podręczne zakupy są jak znalazła, a ta ręcznie malowana- pięęęękna !
-zestaw kremikowy- przydatny niezwykle
- i karteczka z ręcznie pisanymi życzeniami
Jestem zachwycona, z ręka na sercu stwierdzam, że to co Ania tworzy jest tak po prostu piękne!!!
Jeszcze raz Ci dziękuję, bo mam nadzieję, że przyniesiesz mi szczęście.

6 komentarzy:

  1. ALE SZCZęśCIARA Z CIEBIE!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Super prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń