piątek, 21 kwietnia 2017

podaj dalej


Od Madzi otrzymałam przesyłkę w zabawie podaj dalej. Otwierając paczkę i wyjmując kolejne przedmioty wołałam łał !!! Otrzymałam karteczki ręcznie robione z życzeniami, piękne. Serwetki, które trafiły do przydasi i na pewno będą wykorzystane. Naklejki na jajeczka, mulinki  oraz żółta taśma w kwiatuszki znajda swoje zastosowanie. Do tego arbatki i słodkości.
Nie mogę nie wspomnieć o perfekcyjnie wykonanym jajku. Precyzja haftu jest niesamowita !!!! Każda niteczka leży idealnie, wprost nie mogę się napatrzeć !!! Do tego takiego wstążkowego wykończenia całości nie widziałam jeszcze. No i igielnik ozdobiony frywoliką. Ale z jak cienkich nici ! Potrafię docenić ogrom pracy włożonej w jej przygotowanie.


Tu odwrotna strona jajka i igielnika  Muszę powiedzie, że monogram mnie rozczulił. Śliczny, równy haft ozdobiony ulubionymi przeze mnie perełkami.
Cokolwiek bym napisała to będzie za mało. Powiem więc : DZIĘKUJĘ !!!
Niniejszym zapraszam chętną osobę do zapisania się u mnie w zabawę  "podaj dalej" na prezent niespodziankę.

4 komentarze:

  1. Prezenty śliczne i zrobione z sercem , co się najbardziej liczy :)
    Z zabawy nie skorzystam tym razem , bo mam swoje jeszcze nie po dokańczane , ale zapraszam do mnie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałą paczuszkę Ci Madzia przygotowała, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie sie zapisze pod warunkiem jednak, ze powiesz, o co chodzi w tej zabawie?

    OdpowiedzUsuń