poniedziałek, 9 marca 2015

podziękowania i zaległości ...



Janeczko, wybacz,że z opóźnieniem, ale baaardzo Ci dziękuję za : pamięć, ciepłe życzenia i CUDNĄ kartkę !!!
Doceniłam jednak fakt zamieszkiwania w mieście z nocną opieką medyczną, zamieszkiwania w bliskości szpitala klinicznego gdzie udzielą pomocy w nagłym wypadku, mimo,że nie mają dyżuru.


Zakochałam się w tych gwiazdeczkach. Są takie delikatne i jeszcze takich nie robiłam. Jednak bardziej te puchate mi się podobają,niż ta z gładkim środkiem.Musiałam jednak sprawdzić jak będzie wyglądać wersja z gładkimi łukami w środku.

4 komentarze:

  1. Mnie podobają się obie wersje .

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wypadłam z obiegu bo nie wiem o co chodzi z tym szpitalem? Mam nadzieję Kasiu, że u Ciebie wszystko w porządku?
    Śliczną karteczkę dostałaś. Gwiazdeczki też są urocze ale może teraz zachwycisz nas jakimś jajeczkiem! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. gwiazdki śliczne :)
    kolekcja się powiększa - do zimy będą śnieżne zaspy ;)

    OdpowiedzUsuń