środa, 6 marca 2013

wiosna....





Zdjęcie publikuję z poślizgiem , dziś środa, a foto zrobione w niedzielę. W sumie aż 7 przebiśniegów cieszy moje oczy kwiatami. Już pokazały się listki tulipanów, szafirków, żonkili, hiacyntów. W zeszłym roku posadziłam sporo cebul, ciekawe co mi zakwitnie i jak. Z jednej strony domu kwiaty, a z drugiej śnieg.
Dziękuję Beatce za wyróżnienie, takiego jeszcze nie miałam.

pytania:
                        1. Słodycze, czy owoce?

                        2. Lato,czy zima?
                        3.Ulubiony kolor.
                        4. Morze, czy góry?
                        5. Samolot,czy pociąg?
                        6.Ulubiona potrawa.
                        7. Miasto, czy wieś?
                        8. Jak spędzasz wolny czas?
                        9. Ulubiona roślina.
                       10. Twój znak zodiaku.
                       11. Kino, czy teatr?
 
odpowiedzi:
 
1,2,4 i to i to
3. beż
5. pociąg
6 i 9.trudno znaleźć jedną
7 miasto na prawach powiaty
8. frywolitkując i w ogrodzie i na nartach i na rowerze
10. ryby
11. teatr

Dziękuję za ślady Waszej bytności.Życzę wiosennego słoneczka.

3 komentarze:

  1. Żeby tylko nie zmarzły, ponoć od jutra zimnisko...!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę - jaka zgodność i telepatia między nami :-D
    Przed chwilą wrzuciłam fotkę z moimi przebiśniegami na FB :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja tęsknię za takim widokiem - urocze zwiastuny wiosny:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń