niedziela, 27 listopada 2011

frywolitkowa gwiazdka





Halinka podesłała mi zdjęcie frywolnej gwiazdki. Na jego podstawie stworzyłam swoją gwiazdkę, wprowadzając niewielkie zmiany. Niestety nie mam linka,buu. Gwiazdkę wyplata się dość przyjemnie.
******
W temacie wypieku chleba na zakwasie odniosłam mały sukcesik, wczorajszy wypiek jest lepszy niż ten z przed tygodnia (ten był trochę jak betonik). Forma z ciastem rosła więc na kuchennym grzejniku przykryta papierem do pieczenia . Czyli diagnoza Halinki, że mu było za chłodno była dobra.
******
Inna sprawa to temat blogu Kuby. Pisze o tym Antonina i tu tez można przeczytać. Powiem tak zawiść ludzka nie zna granic..... przykro......

4 komentarze:

  1. Piękne prace.
    Dziękuję za wsparcie Kuby.
    Ściskam gorąco
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna gwiazdka:)
    a moją możesz się inspirować do woli:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna gwiazdka frywolitkowa !!!
    O blogu Kuby też czytałam u Asi- to się w głowie nie mieści ! Mam nadzieję, że wspólnymi siłami wygramy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kasia ty mnie tak nie chwal to sie rumienie.ehheeh ale ta gwiazdka wyszla ci koncertowo .cudenko

    OdpowiedzUsuń