czwartek, 2 grudnia 2010

otrzymana przesyłka i zimowa kontuzja

Jakiś czas temu Halinkazapytała  co można zrobić ze styropianowej tacki. Najlepsza odpowiedź miała być nagrodzona.Ona jednak postanowiła wszystkie uczestniczki nagrodzić. Przyfrunął więc do mnie masosolny aniołek z bukietem lawendy - pachnie cudownie !!!!, kuponik świątecznej tkaninki - aż żal ciąć , ale chyba powstaną z niego bąbeczki , wyszperane serwetki - będą jak znalazł na lawendę co się skruszyła gdy miała bliski kontakt z pocztą - za sugestią ofiarodawczyni. Do tego guziczki  (pasujące do tkaninki) i mulinki. Dziękuję Ci za tę pachnącą przesyłkę. Zobaczcie też ile wspaniałości tworzy ta ciepła osoba.

Ja zaś osobiście odczuwam ile ma się wszelkich ich zawiasów i mięśni..Otóż w sklepie na posadzce z kafelek pokrytych warstwą wody z topniejącego śniegu, mając obie ręce zajęte siatami poleciałam na "szczupaka". Z kieckami przed kolana to mi sie przyjdzie na długo pożegnać. Dawno nie miałam takiego spotkania z ziemią. Uważajcie !

6 komentarzy:

  1. No to jak mawiała moja Babcia:
    Niech żyje zgrabność:)
    po czym dodawała:
    Zgrabności moje nie opuszczajcie mnie!
    A tak na poważnie, współczuję, ja tez mam już na koncie pierwszy spad zimowy... zaliczyłam z dwiema siatami tzw. krakowiaczka, czyli poślizg na kolanko... oda, dana, hop siup... Jeden uczynny chłop mnie podniósł i postawił na nogi...
    Pozdrawiam Kasiu:) i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i anioł nie uchronił przed baletem na śniegu, a poważnie to na prawdę uważać trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to jest jak się w mini po mrozach pomyka;) Ale szczerze współczuję, kuruj się szybko no i uważaj na siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję Ci bardzo! Dobrze, że niczego sobie nie złamałaś!
    W tym sezonie jeszcze nie zaliczyłam gleby, ale wszystko przede mną :-/
    Prezenty dostałaś prześliczne :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje ci kasienko za cieple slowa i mam nadieje ze jednak aniol bedie pomagal. uwazaj na siebie kochana .bo nozki nasz niosza. dobrze jest robic oklad z surowych tartych ziemniakow.

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety takie upadki moga byc nieprzyjemne :( wiecej pracy dla ustawiaczy kosci,kuruj sie szybko :)

    OdpowiedzUsuń