niedziela, 3 kwietnia 2011

w oczekiwaniu wiosny....


...i soczystej zieleni zdjęcie wiosny z zeszłego roku.
Ale wiosna już tuż tuż, a dlaczego?
Bo:
- wielki pożar traw, jak co roku- był (nawet dwa, ma się tą wprawę w dzwonieniu na straż pożarną)
- krokusy kwitły- te rosnące na południe tak, te od północy jeszcze nie
- w kępach pierwiosnków widać zalążki kwiatów-  ano tak
- na forsycji pękają pąki- już nie mogę doczekać się kwiatów
- wygrabiłam trawniki- oczywiście ( co ciekawe, więcej grabienia jest na nowych trawnikach, kilkuletnich  niż na starych)
- tulipany, żonkile, szafirki - będą kwitły - na dniach (nie wiem tylko dlaczego z roku na rok mam więcej liści niż kwiatów?)
oby do tej upragnionej wiosny .....

**********
Muszę jeszcze nadmienić iż otrzymałam kartkę z życzeniami od Moniki  z "przy kominku siadam" , jeszcze raz bardzo Ci dziękuję , róże są cudne !!!
Bardzo cieszę się z powiększającego się grona obserwatorów i ze słów pozostawianych przez Was w formie komentarzy. Ich czytanie to wiele radości i przyjemności.Bardzo wiele, są jak deszcz dla spragnionej, suchej ziemi.



5 komentarzy:

  1. wisz co kasiu ja tez mam coraz mnie tulipzanow.tylko liscie rosna.co do forsycji moja juz przekwita.;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dziś było tak ciepluteńko, że wiosnę można powitać :) A ja sprawdzam czy jest wiosna po tym, czy leci "umc umc umc" z okolicznych balkonów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym sie dala ogolic dla wiosny tak ja kocham ;) u mnie juz zielono i soczyscie i coraz bardziej cieplo,dla mnie wiosna moglaby sie nie konczyc chociaz czasami daje mi sie we znaki bo alergik jestem, ja po prostu na wiosne zyje :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielono i pięknie. Tęsknie za takimi widokami. Niby już zaczynają się pojawiać bazie i gdzie nie gdzie mleczyk wyjdzie, ale to jeszcze nie to...pozdrawiam przed wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam serdecznie z wietrznego Gdańska....Dziekuję za miły komentarz. U Nas wiosna jak co roku przychodzi póżno buuuuu .Dorcia.

    OdpowiedzUsuń