poniedziałek, 4 października 2010

różowy tydzień

post z bloga Edytki na jej zaproszenie skopiowany:

"   RÓŻOWY TYDZIEŃ 11-18 października 2010r.
I o co w tym wszystkim idzie? Ano o to coby mówić!!! Informować i namawiać... O czym i do czego?Ano o tym, że jest nadzieja!!!! I o tym, że nie można stać bezczynnie, poddając się strachowi. Rak piersi nie musi być wyrokiem...  Więcej o akcji można dowiedzieć się tu:
Tegoroczna akcja oprócz profilaktyki i informacji ma dodatkowy wymiar: włączenie mężczyzn w walkę z rakiem piersi. To właśnie oni mogą się okazać bezcenni w udzielaniu wsparcia i namowie kobiet do profilaktyki i badań. Kulminacja akcji przypada na
17.X.2010
Międzynarodowy Dzień Walki Z Rakiem Piersi

Przyłączając się do tej pięknej idei ogłaszam
Jesienną Zabawę z Kokardką
ZASADY:
Zapisy w komentarzu pod postem do 17 października.
Zalinkowanie mojej zabawy w pasku bocznym na swoim blogu wraz ze zdjęciem.
Utworzenie na własnym blogu posta promującego Różową Akcję wraz z zalinkowaniem wyżej umieszczonych stron.
DO WYGRANIA
BUTELKAZDOBIONA „DEKUPAŻOWO”
RÓŻOWE KOLCZYKI


LOSOWANIE OSTATNIEGO DNIA AKCJI:)
18 PAŹDZIERNIKA 2010r." 

Nie wiem dlaczego ale znowu mam problem z umieszczaniem komentarzy .Nie wyświetla mi się mój login. jestem z lekka poirytowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz