niedziela, 16 października 2011

wyróżnienie i nowe kolczyki frywolitkowe



Od NIkiTiki otrzymałam wyróżnienie, bardzo jej za nie dziękuję. Jest to dla mnie miłe, bo jak pisała, kierowała się "nieobiektywnymi" kryteriami. Zasady zostały przez nią zmienione i nie jest konieczne nominowanie kolejnych 16 blogów. Proszę się więc częstować .
Kolczyki, które prezentuję przeleżały sobie trochę bez bigli. W końcu dziś się nad nimi zlitowałam. Inspiracją był schemat Midii na gwiazdki.To pierwsza jego przeróbka w moim wydaniu. Bez bigli mają ok 4,5 cm długości. Kolczyki będzie nosić moje dziecko , mam taką nadzieję.


6 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te kolczyki :)
    I gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolczyki i gratuluje wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia ! Kolczyki frywolitkowe śliczne !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje. przeciez tez mam takie ale zmienialam na naszywki na woreczki z lawenda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za gratulacje i pochwały kolczyków
    Majowababciu ty nie masz takich samych , bo to nie możliwe, ty masz podobne w ogólnym kształcie, choć przyznaję, że z tych samych nici

    OdpowiedzUsuń
  6. Raduje się moje nadwątlone ego gdy widzę że się ktoś cieszy z wyróżnienia:-) Lubię sprawiać radość:-)

    OdpowiedzUsuń